Antal indlæg : 181 Tilmeldt : 17/01/08 Alder : 30 Geografisk sted : Vanløse
Emne: Oron's Lejlighed Man Jan 21, 2008 5:32 pm
Han stoppede efter lidt tids kørsel og hoppede af hoppede af motercyklen og kikkede på hende og tog blidt fat i hende og trak hende ind til sig og pressede sine læber ind mod hendes øre "Det er så her jeg bor" hviskede han blidt til hende og vendte sig om og gik op af den lille trappe og fandt sine nøgler frem låste op og vendte jeg om og kikkede påp hende
valantha Admin
Antal indlæg : 174 Tilmeldt : 17/01/08 Alder : 34 Geografisk sted : ølstykke
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 2:02 am
hun fulgte efter ham og kikkede "jeg ved ikke je ghaved måske forventet noget støre og mere i øjefalende det her ser jo så normalt og menneskeligt ud faktisk meget hyggeligt" hun kyssede ham blidt på halsen
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 12:36 pm
"Jeg har pengene til noget større men jeg fortræker noget mere afslappende" sagde han med et smil og trak hende med op til sin lejlighed og åbnede døren de trådte ind i et værelse med masser af borde med starin lys på som alle var tændte og vinduerne var dækkede af sorte klæder "dette er så mit hjem" sagde han venligt og gik ud i køknet og fand en flaske vin "vil ud have et glas" spurte han hende
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 2:15 pm
hun tog jakken af og drejde hovedet i retningn af ham "gerne så længe det ikke er blod" hun hængte jakken op og tog de store millitær støvler af hun gik ind i stuen og satte sig og trak benne op under sig hendes ene skjorteknap var gået op og skorten var gledet ned over hendes skulder så det øverste af hendes venstre bryst var blottet samt hendes kraveben og hals som hun sad der så hun uskyldig og ikek den rapkæftet kælling som han havde mødt hendes blik var fjernt og hendes holdning afslappet
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 6:50 pm
Han hældte noget vin op og gik over til hende og lænede sig frem over hende stilte glasset foran hende og lagde hendes sine hænder på hendes skulder og maserede hende roligt på skulderne og i nakken
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:02 pm
hun lukkede øjne og nød det hun var normalt skræksalgen overfor nærkontak men på et eller anet punkt virkede det ikke så falrigt når det var ham hun sukkede stille det hjalp vorkelig da hun altid træende og aldrig fik strukket ud over aldig før havede ladet nogle røre ved sig så hendes ryg var mere eller mindre en stor knude og hendes nakke var ikke meget beder hendes læber var let adskildt og de lange sorte øjnvipper vilede tugt imod hendes kind "hvorfor gør du det her?" hendes stemme var intet anet end en hvisken men spørgsmålet var uundgåeligt "hvorfor har du ikek forsøgt at dræne mig for blod endnu? hvorfor er du så sød og charmendere jeg har slået tusinde af din slags ihjæl jeg er nok den bedste vampyr jager på disse kanter og aligevel behanler du mig som om at jeg var en ganske normal kvinde"
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:06 pm
Han blev ved med at masere hende og lænede sig frem over hende "fordi du er en ganske nomal lille pige bag forsaden en lille bange pige som har brug for al den kærlighed som den aldrig fik og ganske rigtigt har du slået mange vampyre ihjel men for det kan jeg ikke bebræte dig for du gjorde det for at overleve som alle andre mennesker og desuden ser jeg ingen grund til at dræne dig for blod den skæbne høre ikke dig til" viskede han blidt i hendes øre og kyssede hende blidt på halsen og rettede sig op mens han stadig maserede hende
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:11 pm
"hvad nu vis jeg ønskede at ende som en af jer ville du så gøre det eller er min sjælestyke for svag eller hvad det nu er i regner styrke i" hendes stemme var fuld af en drillende og ironisk klang hun nød hans kys men det fik aligevel en kuldegysning da det gik op for hende at det var en vampyr der kyssede hendes hals
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:16 pm
Han holdte stadig ike op med at masere hende "bare rolig jeg drikke ikke fra dig" sagde han blidt da han kunne mærke hendes panik han stod stadig fuld på klæt og havde verken fjernede sig frakke eller sko "og alle kan blive vampyr selv små børn det er bare forbudt at forvandle små børn" sagde han venligt og tog sin longcoat af og smed den på gulvet og maserede hende igen "du burde slappe mere af du er jo helt an spendt" konstanterede han angående hendes ryg og nakke
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:32 pm
"prøv du at slappe af med et arbejde som mit det er mere eller mindre umuligt deusden ville du ikke få muligheden for at drikke inden dit lem var blevet skudt af " hun slappede af og sukkede stille igen hun kunne ikke anet end at nyde det hvilket hun aldig nogle sinde ville indrømme over for sig selv
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:36 pm
Han smilede bare "det kan vi godt sige" han nussede hende med den ene hånd i nakken mens han ved den anden smed sine pistoler på gulvet som havde sidet i en hånder på låret hvorefter han fortsatte med at få hende til at slappe af han kyssde hende blidt på skuldren
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 7:51 pm
hun så ud af øjnkrogen at han kastede sine pistoler og et veltilfreds smil spillede på hendes læber det her virkere så rigtigt men hun vidste at det var forkert meget forkert det var meningen at hun skulle dræbe ham og ikke få massage hun rystede svagt på hovedet hvad ville hendes makker ikke sige hvis han viste det her
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 8:05 pm
Han stoppede med at masere hende og samlede sine ting op og gik ind på sit værelse og smed det på gulvet og satte sig på sengen og lagde sit hove i sine hænder han mumlede noget til sig selv og rejste sig op igen og kikkede ud af vinduet og knækkede med nakken
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 8:12 pm
hun så efter ham et kort sekundt faldt hendes psykiske maske til jorden og den indre smerte længsel og det savn den ensomhed hun altid følte hvordan hendes egen smerte og mørket og desprationen langsomt kvalte hende hendes blik var fyldt af længsel og det håb der ikke havede været der før hun rejste sig op og tog vinene og drak det i en enkel slurk "jeg tror vist det er en god ide at jeg går nu" hendes stemme var intet anet end en hvisken
Weo
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 8:15 pm
han vendte sig mod hende og havde i løbet af ingen tid flyttet sig hen foran hende han løftede hedes hovde op så hun så ham lige i øjne "jeg undskylder alt hvad der er sket i aften og håber at dette ikke vil komme i vejen for din profition" sagde han kort og forsvandt
valantha Admin
Emne: Sv: Oron's Lejlighed Tirs Jan 22, 2008 8:28 pm
da han gav slip på hende faldt hun sammen på gulvet tårene strømmede ned af hendes kinder og hun begyndte stille at hulke hun fandt sin telefon frem den var sort med sølv kanpper og et par pikke hun skrev hurtigt en besked til sin makker
"hey there søde mød mig ved kirken om et kvaters tid og tag nogle lommetørsklæder med
hilsen m"
hun rejste sig og gik ud i gangen og tog sko og jakke på stadigvæk med tårede løbende ned af kinderne hun gik ned til motorcyklen statede den og køret væk