fearfull night
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

fearfull night

dette er et forum der bygger på den kommende novele feerfull night for at spille her kræver det at du har special tilladese af adminen
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Makia Naïlo

Go down 
ForfatterBesked
valantha
Admin
valantha


Antal indlæg : 174
Tilmeldt : 17/01/08
Alder : 34
Geografisk sted : ølstykke

Makia Naïlo Empty
IndlægEmne: Makia Naïlo   Makia Naïlo Icon_minitimeFre Jan 18, 2008 2:33 am

Navn: Makia Naïlo

Alder: 19 smukke år

Udseende: hun har langt sort hår der er klippet i skå snit hendes tøj er som regl læder bukser højhælede støver sorte skjorter og en logcoat hun bruder derud over altid sorte solbriller og køre på en sort motorcykel hun kør eikke pænt og er altid på kant me dlogen hun har altid sine to pistoler på sig og som regle en pisk med sølvtårde i beltet hun bruger kun sin rustning når hun ved at hun skal i kamp med vampyre hendes holdning er overlegen og hun siger næsten intet hendes isblå øje kan få slev den tørste hun til at stikke halen imellem bende men tros det er hun ufattelig køn hun har en bleg hud og høje kindben og en kraftig rød mund hendes krop er atletisk med meget fremtrædende former hun ved hun er køn og hendes selvtillid fejler intet hvilet er tydeligt i alt hvad hun gør hun er typen der slå ihæl uden at blinke og ser godt ud mens hun gør det

våben: hun bær to egels som er en slags pistoler hendes er sorte med sølv ingraveringer og hendes navn skrevet med sølvtråde i selve skaftet hun skyder kun med kviksølvs kugler da det bringer ufattelig smerte til en vampyr og kan medføre døden når kviksølvedet begynder at flyde rundt i deres krop hun bær også en katana i sølv som er velsignet af vigevand der kan komme forgiftede kvind

specile tegn: hun har en sølvhalskæde formet som et kors hængede i et sort satin bånd om halsen på hendes kryg har hun et langt ar formet som et kos og på venstre skulder en tatovering af et smuk udsmykket kors på venstre lægmuskel har hun brændemærket et kros

Personlighed: hun er en meget stille person som foretrækker at holde sine tanker og følser for sig selv hun er nok ikke den mest snartsalige person i verden hun er meget alvorlig og kan for nogle virker både augant og overlegen da hun har en meget stoldt holdning og gør præcis hvad hun vil når hun vil det hvis hun vil side på alætert gør hun det vil hun have føderne op på bordet gør hun det og beder man hende fjerne dem får man bare besked på at man selv kan flytte dem og at hun ikke gider at gøre det hvis man så fsøger tæver hun en for at have ført ved hende hun har ingen respekt for sine overordnede da hun ved at de ikke kan kalre sig uden hende vor imod hendes venner nyder den fulderesket og hun kunen aldig drømme om at gøre noget der ville give dem problemer på halsen hun rådføre sig ofte med sin makker og er god til at diskutere deres næste træk og overveje tingene fornuftigt før hun handler hun kan holde hovedet koldt i de mest syrede siturationer og hun tolarer stort set alt hendes venner gør og hvis de såre hende tilgiver hun dem og fortsætter ufortrødent

styrker: hun er fantastisk til kamp og hun kan skyde en fluge af et æble 3 km bort uden at skade æblet hun er formidabel til nærkamp og er vireklig atletisk hun kan lave krum spring baglæs saltomaler som andre kan snøre deres egne sko hun kan hoppe ned fra et tag uden at det rør hende og bare rejse sig og gå i samme bevæglese hun kan bevare overblikekt i en stresset situration også kan hun synge og danse men hun gør det sjældent

mangler: hun kan ikke holde kæft når hun er utilfreds hun kan ikke udvise respekt for folk hun ikke resketere og hun kan ikke respektere folk som ikke er hendes venner hun har ingen manner og er virkelig grov i sit sprog hun ved ikike hvad det vil sige at opføre sig pænt og er den person som alle vil hade fordi hun er så augant hun kan ikke bede om hjælp hverken fysisk såvel som psykisk og hun vil gøre alt for at være den bedte og hvis hendes potition bliver truet vil hun gøre alt for at eliminere truslen

Baggrund: du træder ind i rummet det er enlangt i mørke men du kan lige skindte en glød et bor og et pat tunge støvler der ligger på bordet støvlerne sidder på et parføder der høre til et par ben du går tætter på nu kan du se bennese ejermand en kvinde sidder i stolen en smal stribe af røg fra den glødene cigarat et overfyldt aksebære står helt ude på kanten og er ligeved at falde på gulvet en halv pakke cigarater ligger tilfældigt smidt på bordet men stadigvæk inde for rækkeviden kvinde har storet læderbukkser på og en enkel ærmeløs top hendes lange hår hænger løst og skulder haldelen af hendes ansigt det ene øjne man kan se er isblådt og så føselsforladt at det ville kunne få det til at løbe koldt ned af ryggen på selv den bedste hende hår er langt og sort kippet i skæve vinkler hendes msil er koldt og hårdt hun læner sig fremt og kikkeder nærgående på dig da hun er færdig ligger hun ikke skujl på at hun er tydelig skuffet hun læner sig igen tilbage først nu for du øje på de to pistoler der sidder i to holder på vært deres lår de er sorte med sølv ingraveringer ufattelig smukke hun fanger dit blik “hvis du tror det er noget så se bag mig der står min rusning” du kikker bag kvinden og der står en rustning specialt designet til vampyr kamp den beskytter halsen og brystet kun hovedet er ikke beskyttet den er holdt i middelalder stil men algevel fyldt af nytids tegn som de to kniv i skoen der kan aktiveres med tryk på en kanp eller et hårdt tramp i jorden tilsvarede i hanskerne hun smiler da du tydeligvis er imponeret “hvad var det så du ville vide” hun siger det koldt som om hun entelig helst vil hav edig ud af døren og være alene “sæt dig ned tag en smøj hvis du ryger” du sætter dig og skæver til smøjerne men rør dem ikke “ hun tager et langt hiv af sin “jo ser du jeg blev adopteret af kriken hvem mine virkelig forælder ved jeg ikke det eneste jeg ved er at jeg eftersige skulle have en bror et eller anet sted men jeg har ingen ide om hvem han er ellelr hvordan han ser ud... om det genere mig langt fra jeg er entelig ligeglad jeg kender ikke kægten og selv hvis jeg gjorde ville det ikke betyde så forfærdelig meget for mig jeg lever et liv vor der ikke er plads til følsesmæssige bånd dem jeg omgåets kan dø hvær dag og det ved vi derfor er vores forhold meget overfaldisk så vi kan kalre at bære tabende af dem vi kender vi er jo ikke så mange så det kan ikke undgåes at vi midster nogle som jeg kender desuden er alle ens far eller søn eller bror eller ven nej så er det beder at lade dem der har en grund til at søge sørge over dem jeg har beder ting at lave.... hvad jeg laver” hendes øjne synes at få en pludselig og vild glød hun tænder en ny smøj “jeg arbejeder for kirken under en gruppe der hedder t-e-o-v det står for `the eleminading of vampires´ det er en special gruppe af vampyr jager der ranser ud ibyen her som du nok ved er en af de mest vampyr ramte byer i dette land... ja jeg er vampyr jager... om det er farlig ja self er det det men jeg er falriger jag har brugt hele mit liv til at lære at bekæmpe de sataner... hvorfor jeg gør det det er enkelt de slog den eneste person som jeg virklig har holdt af ihjæl den nonne der opfostede mig da jeg ikke hvade andre hun havde ikke gjordt noget hun var bare det forkete sted på det forkerte tidspunkt hun var så ren og uskyldig som noget væsen man kunne ikke anet end at elske hende men jeg vil ikke tale mere om hende det er intet du høvs vide noget om “ hun tager et hårdt hvæs og det er tydeligt at du ikke får mere ud af hende på det punkt “om jeg nogle sinde bliver ensom... nej da jeg har min makker... ja han er nok en af de få folk jeg holder af og akseptere kan man anet når man har gået sammen med den samme fyr i over 10 år nu har kæmpet ved siden af ham har lidt og vundet med ham nej tro mig man kan aldig få en beder makker end ham han er den eneste person jeg ville lige mit liv i hænderne på uden tøven” hun smiler og vinker fravæde med hånden “ja jeg er trænet i kriken af kirkendet er faktisk det eneste jeg har lavet jeg kan synge og danse men kan ikke spille musik det havde jeg ikek tid til ja jeg kan faktisk heller ikke læse det er entelig lidt pinligt men på den anden side er det altid min makker der skriver rapoter og mig der aflever dem da der ikke rigtigt er nogle der siger noget hvis jeg kommer med dem for sent og vi er ikke ligefrem de bedste til at lave tingende til tiden” hun slår en kold latter op og tænder en ny smøj luften er ved at være godt tyk af røj og temlig kvælende men det ser ikke ud til at gener hende hun strækker amende og 8 højlydte knæk kommer fra forskælige steder på hendes krop det er tydeligt at hun er vant til kamp hun smiler koldt til dig igen “er der ellers anet du vil” det er tydeligt at det ikek er en opfording til at tale med snare til at det er på tide at rejse sig og går og det er præcis hvad du gør du har ikke lyst til at befinde dig i denne kvindes nærvær mere en højst nødvendigt og hun er bestemt ikke den du har lyst til at træde over tærende da det nok vil gøre ondt da du kommer ud vender du dig imod døren og ganske rigtigt på dørskildet står der

Makia Naïlo
Medlem af TEOV
Traffetid
Ma-Fre 12.00-16.00
Løedag 12.00-14.00
Søndag SÅ LAD MIG DOG VÆRE FORHELVEDE DET ER SØNDAG SKRID

du ryset på hovedet og går det bliver en intrasant histoire når den er færdig skrevet det er du sikker på

Andet: (Det sker altid at jeg har glemt et eller andet.. Så skriv det endelig på, hvis du kommer i tanke om det.....)
Tilbage til toppen Go down
https://fearfull-night.danskforum.net
 
Makia Naïlo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bekymringer for Makia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
fearfull night :: info :: karaktere :: godkendte karaktere-
Gå til: